Reklamácie, výmena a vrátenie tovaru
Čo mám robiť pri výmene/vrátení/reklamácie tovaru?
1. Zaklikni možnosť (napríklad „Vymeniť objednávku“)
2. Zadaj číslo objednávky z ktorej chceš niečo vymeniť/vrátiť/reklamovať, spolu s e-mailom ktorý bol použitý pri objednávke (Ak nevieš číslo objednávky zadaj svoj e-mail a na ten ti príde zoznam všetkých tvojich objednávok)
3. Vyber položky, ktoré chceš vymeniť
4. Do kolonky „Navrhované riešenie“ napíš, za čo chceš tovar vymeniť (napr. iná veľkosť, farba, model, dôvod výmeny)
5. Zvoľ spôsob dopravy – Packeta alebo vlastná doprava
6. Ak si vyberieš Packeta, zobrazí sa ti mapa – vyber si výdajné miesto, kam balík odnesieš
7. Vytlač si štítok, zabaľ tovar a odnes balík na zvolené výdajné miesto
PRI VRÁTENÍ TOVARU BUDE ZO SUMY REFUNDÁCIE ODPOČÍTANÝ MANIPULAČNÝ POPLATOK 2,30 € ZA OBJEDNANÚ PREPRAVU!