Reklamácie, výmena a vrátenie tovaru

Čo robiť pri výmene/vrátení/reklamácií tovaru?

1. Zakliknite možnosť (napríklad „Vymeniť objednávku“)

2. Zadajte číslo objednávky z ktorej chcete niečo vymeniť/vrátiť/reklamovať, spolu s e-mailom ktorý bol použitý pri objednávke (Ak neviete číslo objednávky zadajte svoj e-mail a na ten vám príde zoznam všetkých vašich objednávok)

3. Vyberte položky, ktoré chcete vymeniť

4. Do kolónky „Navrhované riešenie“ napíšte, za čo chcete tovar vymeniť (napr. iná veľkosť, farba, model, dôvod výmeny)

5. Zvoľte spôsob dopravy – Packeta alebo vlastná doprava

6. Ak si vyberiete "Packeta", zobrazí sa vám mapa – vyberte si výdajné miesto, kam balík odnesiete

7. Vytlačte si štítok, zabaľte tovar a odneste balík na zvolené výdajné miesto

REKLAMÁCIA/VÝMENA TOVARU - DOPRAVA ZADARMO

VRÁTENIE TOVARU - DOPRAVA 2,30€